28. nov. 2012

Og det skete i de dage i november engang

Ja oki, sangen passer ikke helt til dette indlæg, men var lige hvad jeg kunne komme på af titel her fra morgenstunden af.

Det er egentligt ved og være lidt længe siden jeg sidst har givet et lille pip fra mig. Ja, og hvad er det så jeg går og laver. Det skal jeg fortælle dig...

Jeg går og hækler, hækler, hækler noget mere, hvor jeg så liiige ind i mellem får presset et par kort ind, ryddet op på mit værksted (wow for en bombe der må være sprunget) Arbejder, passer hus, katte og kæreste... 

Men vil lige vise jer et sæt julekort jeg har fået lavet... Har gang i så mange projekter lige pt. at det nok ender med en sværm af indlæg lige efter hinanden fordi de alle blive færdige lige omkring samme tid, eller ikke...

Men her er de, designet er det samme, den eneste forskel der er på de to kort, er selve designer papiret, det ene er mørkt med julestjerner på og det andet er lysere med nissemænd og koner...



Nisseparret er nogen jeg fandt i Rema1000, kunne ikke stå for dem, syntes de var så søde sammen, og så til 19,- ja så er der jo ikke skete nogen skade i madbudgettet... 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...