14. nov. 2012

License to Drive

Jeg er jo startet i praktik (wiii) i Hobbykælderen i Randers C.
Hvilket er et rigtig godt sted at være.

Her har jeg en (har faktisk flere end en) kollega, Gitte, hun spurgte mig forleden dag,
"kan du lave et kort til mig? Det skal bruges til en som bliver udlært kørerlærer"
Ja det da ikke noget problem... Var så hvad jeg fik svaret, inden jeg egentlig havde fået tænkte over hvad hun havde spurgt om... Først da jeg kom hjem, og satte mig ind på værkstedet, og skulle til at give mig i kast med kortet, gik det op for mig hvad jeg havde sagt ja til.

Jeg skulle lave et kort til en mand, der snart blev udlært kørerlærer.
Hvordan i alverden ser sådan et kort ud, var min næste tanke, IKKE lige et kort jeg førhen har givet mig i kast med.

Så der var de små grå virkelig på over arbejde....

brainstorm

>sort
>hvid
>trafik skilte
>vej
>bil
>mand
>ny James Bond film.... License to Kill... Argh... License to Drive?

....

..

.

Og kortet endte så med at se således ud:


Giv mig din ærlige mening, hvad synes du?





5 kommentarer:

  1. Du har virkelig en fantastisk evne til at gøre kortene lækre og personlige... Er vild med dine tanke mylder... Fedt kort.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe tak skal du have, så snart en sætning starter med "kan du lave..." så starter tanke mylderet, og nogen gange kan vi komme langt ud ;)

      Slet
  2. Man bliver positiv overrasket hver gang du leverer et kort, synes du er sindsyg kreativ og dygtig!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød :) Mange tak skal du have :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...