9. okt. 2012

KreaTrolden nu i 3D

Hvad du ikke kunne gætte var, at jeg har kastet mig ud i 3D projekt.
Jeg har sådan en sort bog i min taske, hvor jeg skriver alle mine mærkelige påfund og ideer ned i, sådan at jeg ikke glemmer dem.

Men bagerst i denne lille sorte bog er der en lomme, hvor alle de mange løse sedler x 10 jeg har ligger, så de ikke blev væk. 

Så en dag hvor vi var et eller andet sted hen og jeg sad og skriblede i den, kom jeg til og sidde og studere denne lomme, og så var det at en idé begyndte at tage form.
Det er jo ingen hemlighed at jeg rigtig godt kan lide at lave kort... Det ved du hvis du følger bloggen, og gør du skal du have mange tak :o)
Men det er ikke altid at de kort, som jeg/vi selv skal bruge, kommer i kronologisk rækkefølge, og hvad mener jeg så med det, jo fx har min far og mor fødselsdag i henholdsvis februar og marts, men det kan sagtens være at inspirationen til lige netop det kort der passer på dem dukker op allerede i august året før (bare som eksempel) 
Jeg får så kortet lavet, og så er problemet bare, hvor skal jeg opbevare det, så jeg ved lige præcis hvor det er, når jeg så skal bruge det....

Her kommer føromtalte ide så ind i billedet igen.
For her er hvad jeg kom frem til




Kort-boxen, som jeg kalder den. 
Der er et rum til hver måned.
Under hver måned er også en lille lomme, til div. småting og dimsedutter

Der er dog tre skønhedsfejl, men dem tiltrods, er jeg ret godt tilfreds og glæder mig til at kunne bruge denne dejlige kort-box fremover, så ingen kort bliver glemt...

Nu er jeg så lidt hooked på at lave en anden model, ikke nødvendigvis med en med rum til alle årest måneder, men måske en anden udgave. Og måske med mindre skønhedsfejl.


2 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet flot og sikke en god idé. Tror da jeg vil lave noget lignende til årets kort :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Helle :o)
      Og super at du er blevet inspireret af den.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...