28. okt. 2012

Kreative Dage i Fredericia dejligheder

Var på messe i går,
Kreative Dage i Fredericia. Nøj der var meget jeg gerne ville have med hjem.

Men, men, men jeg begrænsede mig.
Mærkeligt, I know, men sandt.

Jeg var dernede sammen med Charlotte, og det var en super tøs at være afsted sammen med. 
For hun foreslog da om vi ikke lige skulle forbi "Slikkepinden" lokal slikbutik i Randers, og ja der skulle altså ikke meget overtalelse til, hvor hvad er en lille road trip uden lidt snoller? 

Hapsede lige et lille billede af yndlingshjørnet i butikke


Jeg er en chokolade pige, jeg ELSKER chokolade og lakrids.
Dette billede giver slet ikke et godt indtryk af hvor meget slik de egentligt har, ja det kan faktisk slet ikke beskrives, når man ser butikken udefra så tænker man, er den ikke større? Men når man så træder ind, ja så taber man kæben på gulvet, og man skal lige sunde sig.

Men tilbage til messen, nå ja søde Charlotte havde også lavet de dejligste sandwichs, som vi stod og nød, mens vi hørte Tina Dalbøges foredrag


Tina Dalbøge har bloggen HER

Hvorefter vi gik på opdagelse, ja der var ikke så lidt at kigge på, der var faktisk ret så meget at kigge på.

De var da så skønne disse smykkedele... Dem kunne jeg nu godt komme til at købe lidt af, gjorde det nu ikke, da jeg ikke rigtig er nogen smykke pige.

Den stol var for cool, sådan en bliver jeg simpelthen nød til og lave, så hvis der er nogen derude i Randers eller omegn, der har en gammel slidt stol ala denne de bare gerne vil af med, så afhenter jeg gerne ;o)

Denne skulptur var så sød, den var bare ikke til at stå for. Fald pladask for den. 
Den er lavet i noget der hedder Make Make som er en form for Ler, som bare ikke skal brændes. Men de lovede at når man lavede noget ja så var det frostsikker, de lover ligeledes at det var stærk som keramik. Kunne altså også godt få hang til og lave sådan noget... 

Herefter var jeg så overvældet af at se på tingene at jeg helt glemte at tage nogle billeder... Gik ellers så godt fra start af.

Men her er lidt billeder af de dejligheder jeg fik med hjem

Disse dies har jeg også bare ledt efter længe, så wii jeg blev glad

Charlotte synes pigen lignede mig, med alt det hår som hun udtrykte det, synes selv at det er et super sødt stempel

Mit aller første magnolia stempel, nu må jeg se om jeg er til dem, altså om de er noget for mig eller ikke, har længe kigget på dem nemlig.

DENNE punch har jeg søgt efter de sidste 2-3 år og så lige pludseligt så var den der... Lige foran mig. Det tog ikke mere end 2 sekunder før jeg var solgt.

ELSKER disse Simply gorjuss stempler, de er så udtryksfulde uden at de har et ansigt, så dem kunne jeg altså ikke stå for

Det samme med dette skønne stempel fra Simply gorjuss

Dette stempel, tog heller ikke megen overtales sammen med de næste to stempler ser jeg mange søde baby kort for mit indre kreablik. Så venner og veninder, så er det bare om at komme igang ;o)



Hmmm... Ses vi næste år, til kreative dage i Fredericia, JA det tror jeg nok lige vi gør :o)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...