11. okt. 2012

Fordi du er speciel

For noget tid siden lavede jeg et kort, hvorpå der stod: 

"Klik for at se indlægget"

Nå men, det indlæg, eller kortet var baseret på en veninde jeg har, hun er meget speciel, på den gode måde.

I går aftes var vi til nålefilt sammen, et gratis tilbud vores lokale bibliotek tilbyder, hun var så dejlig at melde mig til også, for sådan noget husker jeg absolut ikke selv at få gjort.
Derfor, og fordi hun er dejlig, meldte lysten til at glæde hende sig hurtigt.

Nu er det sådan at hun synes Halloween er sjov, så selvfølgelig, nu når det er oktober, skulle hun da have en lille halloween kurv, og her er resultatet:


Den indeholder:
10 cupcake dekorations forme i farven orange/sort
10 cupcake dekorations forme i farven grøn/sort
En hjemmelavet boks med gå-lakrids i (aka super flyers)
En lille mumie boks med en mini snickers og en mini mars
Samt en fyrfadsholder formet som et græskar
Og så et lille frankenstein kort, indeni havde jeg sat et visitkort, jeg har ikke skrevet i det, for så kunne hun jo selv bruge kortet hvis det var...

Men her kommer lige lidt flere billeder.




HAPPY HALLOWEEN





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...