21. okt. 2012

en 60 årig cykelmyg

Min dejlige kusine Annette, har en dejlig mand, John.

John er, hvad jeg har fået af vide, en rigtig cykelmyg. I fredags blev cykelmyggen John så 60 år, i den anledning havde jeg lovet min far at lave et kort som ham og mor kunne sende derover.

Men når man så spørg, "Hvordan vil du gerne at det skal se ud?"
og man får svaret "Noget med en cykel"

Så, bare i et kort sekund, står ens små kreative hjerneceller ikke ligefrem i kø med gode ideer.
Der gik lige lidt, men så meldte den første sig på banen...

Hjernecelle 1: "en vælte peter cykel, manden bliver jo 60"
hjernecelle 2: "uh, uh balloner"
hjernecelle 3: "Med Annette bagpå"
...
.
.
.
.
Hmmm....
.
.
.
.
Ja okay...

hjernecelle 4: "og skyer!"
.
.
.
.
Vil lige skyde en side bemærkning ind her, jeg har flere hjerneceller end dem der nævnes her, dette er blot dem, med de bedste ideer.

Men hvad blev det så til, jo nu skal i bare se.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...