29. okt. 2012

Der holdes øje og hurra

Her i weekenden, mens jeg var på messe, var kæresten hjemme ved hans mor, hun havde fødselsdag. Så fordi jeg desværre ikke kunne komme med, havde jeg lavet et helt specielt kort til hende. Hun blev heldigvis også glad for det.

Havde valgt at det skulle være et klassisk fin kort. 
Ved ikke helt om det er den rette betegnelse for det, så det vil jeg lade jer om at bedømme.

Kortet lavede jeg i neutrale farver, så det var behageligt for en at kigge på.
Dette er en HELT ny stil for mig, men synes selv jeg slap okay fra det. 
Det eneste minus jeg selv kan se ved kortet er at jeg valgte hvid embossing til teksten, og så alligevel ikke... Hmm kan ikke helt beslutte mig.

Men Her er det, lad mig endeligt vide hvad I synes, da det er en stil jeg aldrig før har kastet mig ud i, og ikke er sikker på om er en jeg vil gøre mere i.


Her er et andet sjovt billede vi fangede her i weekenden af vores dejlige katte Diva og Bastian.
De holder øje med vejen udenfor for at se om det er sikkert at bevæge sig udenfor.
Better safe than sorry.


Det er bette katten Bastian der kigger ud af lemmen, mens mor mis Diva forsøger at kigge igennem ruden, meeeen tror nu ikke det er det nemmeste...
De endte også med begge to at kigge ud af lemmen. 
Divs (som hun kaldes) valgte efter noget tid at smutte ud, mens Basse (som han kaldes) valgte den sikre løsning, som var at putte sig godt i fars kuffert og forsvinde ind i drømmeland.

Kan I have en dejlig dag derude :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...