12. sep. 2012

Endnu et bare fordi...

Endnu et bare fordi kort har forladt værkstedet.

Mandag havde jeg RIGTIG god dag, som i rigtig, rigtig god.
Alt gik som at skære i blødt smør.
Lige efter planen, og intet gik galt.

Det er meget sjældent jeg har sådanne dage. Synes jeg selv.
Fordi de fleste af mine dage er fyldte med smerter og hovedpine.

Nå men, tilbage til bare fordi kortet. Da jeg var på vej hjem efter at have været nede og handle, poppede en idé op til et kort. Tænkte at jeg da lige ville se på det når jeg kom hjem.

Kortet blev til i en fart som jeg aldrig før har set mig selv udføre.
Det tog 15-20 minutter fra start til slut at få lavet det kort.

Kortet er lavet i blå/grønne behagelige farver og efter det var lavet, var der en bestemt veninde, som kortet fik mig til at tænke på.
Så kortet blev sendt samme dag, og var i hendes postkasse i går... 




Husk afstemningen ovre til højre, så jeg ved hvad du vil læse mere om :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...