1. sep. 2012

Bryllupskort

I dag er en af mine dejlige veninder og hendes søde kæreste til bryllup på Sjælland.
Hun havde så spurgt om ikke jeg kunne tænke mig at lave et kort for dem.

Brylluppet er et tema bryllup, hvor alle gæster skal komme udklædt efter bestemte filmroller, så som du nok nu allerede har gættet, så er temaet film.

Så de kreative hjul i hjernen måtte på overarbejde for at komme på et kort der passede til temaet, men også til et bryllup.

Her er hvad jeg kom frem til:



Billederne har min dejlige kæreste taget.... 

Hvad synes I? 
Jeg er i hvert fald spændt på at hører hvad brudeparret sagde til kortet. 
Og jeg håber Min veninde og hendes kæreste har en alletiders dag og aften, jeg er sikker på det er et bryllup der er et one of a kind. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...