24. aug. 2012

Røveri!

Er blevet udsat for et overskuds-røveri!

Har fået tyv stjålet alt mit overskud. Det er da for galt.
Synes august måned er kommet og (snart) gået med lynets hast, og uden ret mange dage til bare at være på krea-kontoret eller ligge på sofaen og lave så lidt som muligt. Der har været noget hele tiden.

Selvfølgelig har det været en blandet landhandel af oplevelser.
Gode og dårlige!

I skrivende stund sidder jeg og er ved at dratte ned af stolen af bare træthed.
Nok mest fordi dagen i dag er en af de første her i august hvor jeg bare har kunnet slappe af, og nyde at lave ingenting. Så al den ophobede træhed jeg har haft i kroppen har overmandet mig og langsomt overtaget hver en celle i kroppen på mig. Vidste faktisk ikke det var muligt at være så træt.

Men jeg er her endnu, og vender snart tilbage, har jo billeder af en rigtig abefest at dele med jer... Godt gættet det er nemlig rigtigt, min 30 års fødselsdag, en rigtig piratfest, men jeg skal bare lige Zzzzzzz...........Zzzzzzz.......Zzzzzzzzzzz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...