3. jul. 2012

Op på hæklenålen igen?

Eller, kan man sige det?
Hvad med Påén igen...

Er endnu igang med et hæklet fantasi dyr
i kan lige få et lille kig på garnet jeg bruger


Garnet har jeg købt i Kvickly, tror det kostede lige omkring 7,- pr nøgle. 
Når man nu er på sygedagpenge, som jeg er, så er man nødt til nogen gange og finde frem til det billige af det billige, men stadig noget der er dejlig at røre ved. Og det synes jeg dette garn er, det er ret så blødt.

Kan afsløre at jeg arbejder med et dyr der kan holde på en hemlighed.
Jaaa... Så er der noget at tænke over. Ideen fik jeg fra en god veninde. 
Vi var på tøse tur til tyskland, hvor vi sad og snakkede, eller jeg var ved og fortælle hende noget, og hun ville så ikke hører mere, og bad mig "Zip IT" Så lige pludselig var der et fantasi dyr der viste sig for mit indre øje... så har tegnet den ene sketch efter den anden, og først nu er jeg tilfreds og hun kan snart se dagens lys og sidde sammen med de andre i vindueskarmen og holde øje med hvad der sker.

Glæder mig til at vise jer hende.

2 kommentarer:

  1. Jeg er spændt på at se hvad du har fundet på. Jeg er vist ikke fantasi fuld nok til at gætte det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. hehe, tak skal du have, håber "hun" lykkes for mig. Hun hører hen i kategorien monster & fantasidyr.

      Men det er lidt sjovt, for når jeg sidder og er i gang med dem, ja så er det lidt ligesom om de bliver levende, jeg mener jeg kan forestille mig dem og deres personlighed... Er nok liiige lidt for fantasifuld engang imellem.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...