2. jul. 2012

He he, hvor er jeg heldig

Hvorfor? Jo ser du, jeg har vundet en virkelig god Give Away... 

Se bare her:
Nøj hvor jeg glæder mig. Er stort set også løbet tør for alt hvad der hedder neglepleje produkter herhjemme, og desværre er neglene så små begyndt at lide... Hmmm.... Til trods for et godt forsøg på negle pleje uden produkter.

Så da jeg her til morgen tændte for min computer og ville tjekke min mail og så at der var en mail fra en der hed Helle, var min første tanke: "hmm... underligt, jeg kender da ingen der hedder Helle" 
Men er du da Wimmer for et smil der hurtigt bredte sig, da jeg så at det var en fellow blogger, Helle har bloggen HER, og at det ovenikøbet var en give away jeg havde vundet...

Kan en mandag morgen blive meget bedre?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...