11. jul. 2012

Designer krea-rod?!

Sidder og har nu for 3. gange pillet mit seneste (eget designet) hækleprojekt op! 
Tror muligvis at dette monster dyr, bliver en fiasko... Men jeg giver ikke op efter bare tre forsøg.

Men lige pt. kræver det en lille pause, før jeg eksplodere af øvhed over at det ikke vil som jeg vil.


Ser det ikke bare lidt rodet ud?
Og jep, det er facebook der pt. er oppe på skærmen, sidder lige og chatter med en veninde... Ellers ser jeg videos på Youtube eller læser div. blogs, eller noget helt fjerde.

Men rod skal der til før man bliver færdig, eller sådan er det i hvert fald herhjemme!

Beklager det dårlige billede, det er først lige nu det går op for mig at det måske er en rigtig dum idé at have lyset tændt så det giver genskin i skærmen og oveni det tage billedet med kameraet lige op i solen... Ja, så træt er jeg. He he.

I aften skal kærsten og jeg rigtig hygge, vi skal lave chokolade kage med blåbærcreme. 
Det er for at se om den er noget ved og servere, nu når jeg har fødselsdag lige om lidt og nogle dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...