18. jun. 2012

frokost, pakker og kaffefiltre der springer ud

Bare fordi man kun laver frokost til en, behøver det jo ikke og være kedeligt
Man kan godt få det til at se godt ud... Synes selv det er lykkedes meget godt.
Det smagte også godt.

Mens jeg spiste frokost ringede det på døren, det var vores post, i hånden havde han et brev der ikke kunne gå i postkassen.... Wiii elsker "pakker" især når de har været længe undervejs
Kan godt være den ikke er stor, men den rummer meget.... Skyndte mig at få hul på brevet, som kom fra USA,  og få indholdet ud
Saftey eyes, i mange, eller nogen varianter... Der var de "obligatoriske" sorte i str. 8 og 12mm.
Samt disse tre forskellige designs
Kunne simpelthen ikke stå for katte øjnene, de har samme farve som bette missens, der var også nogle i gule som vores mor mis har det... De er får dejlige de øjne. Glæder mig til at de får en tilhørende krop. Så nu skal der gang i hækle nålen igen.

Hvad tænker du hvis jeg siger kaffefiltre?
Tænker du på dejlig ny brygget kaffe?
Kaffebønner?
Duften?

Det er nogle af de få ting jeg førhen har tænkt når jeg set kaffefiltre, eller hørt dem nævnt, ikke at det sker så tit. Men i dag er der sprunget kaffefiltre ud herhjemme... Ja se bare her:

Disse tre roser har jeg lavet ud af kaffefiltre, først lavede jeg blomsterne, eller det gjorde jeg med den røde og gule, og så malede jeg dem. Den hvide malede jeg først og samlede så bagefter. De har også en stilk, så de kan komme i en vase. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...