22. jun. 2012

Er du MONSTER for en hæklenål!

For noget tid siden sad jeg og kiggede hele mit garnlager igennem, og er du da vimmer hvor kan man få samlet meget garn. Det meste af mit lager er opstået fordi jeg har set et eller andet og tænkte DET bliver jeg nødt til at hækle / strikke, men er så aldrig rigtig kommet igang.

Så jeg satte mig godt til rette og begyndte at tænke over hvad jeg så skulle lave. 
Valget faldt på et monster.

Så lad mig præsentere jer for monstret
Benny the Bedroom Monster
han er hæklet uden opskrift, bare efter min frie fantasi... 
Tænk sig at han gemte sig derinde.

Han er ca. 40cm høj og har en omkreds på 77 cm, så en lille prop og hans arme er 50 cm lange.
Så nu skal der gang i hæklenålen igen for at se hvad der ellers gemmer sig derinde. 


8 kommentarer:

  1. Aii ved du nu hvad, han er da for sej:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej frk.regnbue, mange tak skal du have :o)

      Slet
  2. Nej, hvor er han bare skøn! Kan lige forestille mig, hvor lækker han må være at putte sig hos. :-)
    sikken et projekt. Hvilken type garn har du brugt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorte,
      Tak for din søde kommentar. ;o)
      Han er vildt lækker at bruge som pude...
      Det har også taget en god måneds tid at få ham frem i dagens lys, jeg har brugt det garn der hedder Capri 100% polyacryl, jeg købte det i kvickly hvor man kunne få 4 stk. for 40 kroner... Tror jeg har brugt omkring 10 stk.

      Slet
  3. Uha, han er dejlig. Han måtte gerne komme hjem til mig og bo :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, tak skal du have, tror han hygger sig her i min sofa ;o)
      Han er i hvert fald god at bruge som sofa pude

      Slet
  4. Hi hi...hvor er han skøn og herligt den lille fyr kom frem i dagens lys ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lena,
      Tak skal du have, ja nogen gange har man nogle krøllede ideer, der fortjener at se dagens lys :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...