7. maj 2012

Tillykke med Brylluppet, og tada indbydelserne der blev færdige

I lørdags blev min svoger og hans kæreste gift.
Alt var lækkert og humøret var i top. 
Meen kunne nu godt have tænkt mig at det gode vejr vi har haft havde holdt, i hvert fald weekenden over. For hold nu op hvor var det godt nok koldt til sidst, sådan at stå udenfor og drikke champagne og smide fuglefrø efter brudeparret. Men det er så også det eneste der var lidt øv.

Jeg havde også sat de kreative gener jeg nu engang har, i sving da det kom til deres kort. Se bare her engang
I det hjerte hvor jeg har placeret min tommelfinger nederst på billedet, har jeg skåret deres forbogstaver ud, så kortet var lidt mere personligt. Kæresten kaldet det for deres private monogram, og ja det kan man vel godt kalde det.
I får lige et billede mere.
Det er lidt svært men der er noget mønster på noget af kortets forside... Indeni havde jeg lavet en penge lomme, i samme mønstret papir så kortet også fik lidt detaljer indeni, fik desværre ikke lige taget et billede af det, dette er fx holdt hen over kølerhjelmen på min bil og taget lige inden vi kom til festen, for havde jo helt svedt ud at jeg skulle huske at tage et billede.
Søndag var så dagen hvor jeg blev færdig med mine 70 indbydelser, og når det sker, ser arbejdsbordet således ud
Vil så lige have tjekket dem alle igennem. Så er det ellers bare at få dem pakket og sendt mod Amager.

Kan I hygge jer derude, og have en fantalastisk god mandag



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...