29. maj 2012

Pop-Up kort til Tobias

22 maj (bare for at være helt præcis) faldt jeg over en video, videoen er filmet af en fransk person, der viser et kort vedkommende har lavet... Den vare kun ca. 18 sekunder


Da jeg så videoen var min udmiddelbare tanke, det kan jeg da også lave, så efter at have set videoen omkring en billion gange, og tænkt endnu flere gange at det kan jeg F....... ikke finde ud af, lykkedes det mig alligevel at lave, hvad jeg selv mener er meget tæt på, et kort ala hendes.

Min udgave ser dog således ud:

Forsiden
Cirklen i midten, eller skulle jeg sige ovalen, skulle have været rund... Men håber man kan se at det skal forstille en fodbold bane. Kortet var/er til kærestens nevø, en lille fodbold tosse. Nøj hvor er billedet i dårlig kvalitet, det beklager jeg

Indersiden
Men som i kan se, satte han penge, rigtige penge ikke dette skilt, det er sat på for kameraets skyld.
Så når han åbnede kortet sprang pengene ham lige i masken... hehe...

Hvad laver i ellers derude i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...