2. maj 2012

kort og godt på bordet

Således ser mit skrivebord ud her til morgen... Det er hvad jeg arbejder på. Alle dele til mine 70 indbydelser er skåret ud og klar til at blive samlet, som I kan se er jeg allerede i gang med at folde, så det er bare om at klø på.
Det er blevet til en del udskåret hjerter, som I kan se her på et lille close up, aner ikke hvor mange der er, og har slet ikke i sinde og begynde at tælle dem, for der er mange...
... Som i rigtig mange
Har samlet alle hjerter der er skåret ud, i et gammelt rødbede glas
Kan man ikke kalde det for kærlighed på glas?

Hvad med jer derude, hvad skal I lave i dag?


3 kommentarer:

  1. Hold da helt op... sikke et kæmpe stykke arbejde. Jeg ville været gået helt død i projektet allerede efter at have skåret hjerter ud i det første kort.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  2. Jeg tilslutter mig. Det er en imponerende tålmodighed du har.
    Kortene ser rigtig flotte ud.

    SvarSlet
  3. Hej Rikke & Tanja,
    Mange Tak skal I have...
    Pt. er jeg også ved og være godt træt af hjerter og farven blå.
    Men hvad gør man ikke for gode venner?

    Blev heldigvis helt færdig med og samle de 30 af dem i går, så nu mangler jeg bare 40 stk. og ja, så lige de 110 bordkort. Men det er okay, de er ikke lige så slemme som selve indbydelserne.

    KH Ria-K.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...