19. maj 2012

Klar til togt?

Her i Torsdags var jeg for første gang i mit liv til Teltbal, det er ikke lige noget jeg har prøvet før. Men en dejlig veninde inviterede så jeg hoppe på hestevognen og drog afsted til teltbal.
Hyggen startede hjemme ved veninde med god mad, en del at drikke og så selvfølgelig det dejligste selskab.

Så igang med make up og hvad der til hører, og så var vi ellers klar parat til teltbal start. Jeg ved ikke hvad jeg som sådan havde forventet, men nok ikke det jeg mødte op til hehe, det skal ikke forståes på nogen som helst dårlig måde, jeg havde det super sjovt, nå ja vi endte aftenen/natten af på den lokale Bodega hehe, det var altså  også en oplevelse i sig selv, hehe alt i alt en sjov og uforglemmelig aften. Tak ven.

Men inden da, havde jeg jo tænkt at jeg liiige kunne nå at få lavet nogle indbydelser til min egen fødselsdags fest, så jeg kunne få dem afleveret personligt til min veninde istedet for med snail mail... Vil I se indbydelserne?
hehe, gæt et tema? Nej det er ikke et udklædningsbal de skal inviteres til, desuden skulle teksten i invitationen passe til kortet, første linie lyder nemlig således: "Jeg går planken ud." men en sjov og anderledes 30 års fødselsdag. I hvert fald set i forhold til dem jeg har været med. Som der på ingen måde har været noget i vejen med. MEN Humor er et af hovedingredienserne til min fest... Lover at tage billeder som I kan se efter festen... 

Kan I alle have en dejlig weekend derude :o)

1 kommentar:

  1. Hej.
    Hvor er de gode...
    Passer godt til en pirat fest for piger.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...