15. maj 2012

Fææærdiiige, og øv!

110 bordkort, færdige. Så nu er jeg færdig, men hvad fik jeg så ud af det. Jo jeg fik det ud af at lave så mange, at det faktisk er noget jeg godt kan, altså ikke at jeg ikke troede jeg kunne. Okay forfra, kræver vist en lidt længere forklaring. 
Jeg lider af kroniske smerter, og mange dage kan jeg ikke ret meget pga. smerter, fx nogen dage, kan jeg ikke få vaske mit hår ordentligt eller redt mit hår ordentligt, fordi det simpelthen gør for ondt at løfte mine arme. Jamen Ria hvorfor går du så ikke til læge? Tro mig har været hos mange gange, og er pt. under udredning, og venter på at kunne komme til på sygehuset hvor jeg er henvist til. Så ja, jeg går hjemme på sygedagpenge. Det er ikke sjovt, det er kedeligt, det er mange timer man skal have til at gå. Jeg kan sagtens finde på noget at give mig til, men mange gange forhindre smerterne mig i at gøre det... Var det til at forstå eller var den en kryptisk forklaring?

Tilbage til bordkort og indbydelser, jeg troede godt jeg kunne lave dem, men troede at det ville tage mig endnu længere tid end det har gjort. Så er glad, tilfreds og nyder at være færdig.

Og nu til øv delen af dette indlæg.
Hver morgen, eller sådan ca. kommer vores bette mis og siger godmorgen, og skal lige kløes lidt bag øerne. I dag var ingen undtagelse, men hvad var det for en rødelig knop han havde fået der? Lige bag hans knurhår? Øv nej, en tæge! Det er nummer 6 bare i denne sæson. Fjernede sidste år 16 tæger på ham, hvor Diva kun fik fjernet 2. Hvis der er noget jeg bare ikke kan have med at gøre, så er det tæger! De skal bare væk så snart jeg ser dem! Er heldigvis god til at fjerne dem, med alskens redskaber. Skal nok få dem væk, og det inklusiv de der klør de bider sig fast med
Som du kan se fik også lidt kattehår med ud... Men hellere det end at lade den sidde.

Kan i have en rigtig dejlig dag derude.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...