18. apr. 2012

You Rock & et hurtig tip

I morges klokken øv tidligt (05:06) var jeg oppe for at være den dejlige kærste der, mens min kæreste gik og pakkede en taske, smurte en madpakke, lavede en kande kaffe, samt fyldte hans termokrus med kaffe, som han kunne tage med sig, på hans lille overnatningstur (arnejds noget...) 
Kan sagtens mærke nu at jeg har været tidligt oppe. 
Nå men, besluttede mig for en tur i ikea, lang tid siden jeg har været der. Tænkte at hvis jeg nu kørte således at jeg var der klokken 10 (når de åbner) ville der ikke være for mange mennesker.

Når frem, og når så lige at tænke, hvad sker der lige for det?! Der er jo proppet med mennesker... Så meget for den plan. Men fik hvad jeg kom efter, plus lidt andet ekstra (får man ikke altid mere med end man lige havde regnet med?) Så hjem.

Fik gjort rent, ryddet op, snakket med misserne... Hmm tror bette skiden (bassen) er syg, han har sovet hele dagen (jamen det gør katte jo? Ja men nu kender jeg min kat og han er ikke som han plejer, ENORMT dvask, spiser og drikker ikke) Lader ham være til i morgen, og ser hvordan han har det.

Men, men, men... Har også fået lavet et kort, vil I se?
Okay, her er det... Det er et interaktivt kort, robotten kan bevæge hans arme, deraf teksten: "You Rock"

  
Er selv godt tilfreds, det er et mere maskulint kort end jeg plejer at lave, men forsøger mig i den genre lige pt. Dem og så liiige nogle konfirmationskort.

Mit hurtige tip er, kom faktisk på ideen i ikea. Man kan købe sådan nogle zip lock poser, som jeg så købte den lille str.

Nej, lad mig starte forfra, først lad mig præsentere jer for mit papirsrod
Og ja, de lå i en bunke som denne alle mine 6x6" designer paper pads... Og jeg har mange mange mange af dem...
Hvad gør man så, når man ønsker at have mere styr på alle stumperne, og gerne på en måde så de fortsat ligger sammen med den blok de kom sammen med...?
Jo se bare her, man komme dem i de før omtalte zip lock bags, og ned i deres kasse igen, men nu er der styr på dem.
Det er så meget nemmere at holde styr på alting nu, DEJLIGT! Har sådan savnet et system.

Kan I have en dejlig aften derude... Vil se om jeg kan lokke bette ski med en omgang våd kost.



2 kommentarer:

  1. Hej
    Jeg har givet dig en blog award stafet... Tjek min blog =)
    KH Lena

    SvarSlet
  2. Hej Lena,
    Tak skal du have :) Det er jeg glad for.
    Hopper lige over på din blog og kigger
    Mvh
    KreaTrolden Ria

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...