24. apr. 2012

En Ny Blog Award, hvor glad er jeg?

Rigtig glad, Lena med bloggen Lækerier -Velkommen til mit kreative univers har tildelt mig en award.
Det er da dejligt at få en blog award, det betyder jo bare at det man sidder og laver og viser frem, er noget andre rent faktisk gider, du ved læse om eller måske endda bliver inspireret af?! 

Men Reglerne dem kender vi vist alle....? 
En hurtig opridsning, fortæl hvem du fik din Award af, besvar spørgsmålene og videre send awarden til 4 andre bloggere med færre end 100 faste læsere.

Hvorfor begyndte du at blogge?
I starten læste jeg kun andres blogge, for at få inspiration til nye krea-projekter, hvilket jeg også fik. Efter at have læst med på disse mange skønne blogge der er rundt omkring, kom lysten til at dele egne projekter og måske inspirere andre, så beslutningen om at blogge kom sig deraf.

Hvilke blogs følger du?
Uha følger med i mange blogs, forskellige blogs. Men især kreablogs læses der.
Favorit farve?
Jamen, kan slet ikke vælge, skifter yndlingsfarve hele tiden, men lige pt. er jeg inde i en blå periode, alt skal være blåt.

Favorit film?
Hmm, ikke rigtig nogen... Må jeg rette spørgsmålet til hvilken genre jeg foretrækker? I så fald er det krimi/gys og tegnefilm, ja mærkelig blanding, jeg ved det godt

Hvilket land drømmer du om at besøge?
Jamen der har jeg været, så har ikke lige et nyt i kikkerteren... Har været i Italien, og jeg ELSKER det. Har været der to gange, og skal helt sikkert derned igen. Vi pakker bil og telt og så kører vi ellers afsted og så tager vi fra campingplads til campingplads, og får kørt Italien tyndt. Dejligt

Jeg sender awarden videre til:
Karen Elisabeth med bloggen Hverdagens små fornøjelser
Hummelshoej med bloggen Hummelshoej
Marianne med bloggen Håndarbejde skal der til

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...