28. mar. 2012

Jeg har modtaget en award!

MyminMy har været så sød at tildele mig en Award, 1000 tak for den :o) Camilla Maria
Awarden fungerer på denne måde:
Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af
Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, 
der har færre end 100 faste læsere
*
Man skal svare på 5 spørgsmål...
*
Hvorfor begyndte du at blogge?
I starten læste jeg kun andres blogge, for at få inspiration til nye krea-projekter, hvilket jeg også fik. Efter at have læst med på disse mange skønne blogge der er rundt omkring, kom lysten til at dele egne projekter og måske inspirere andre, så beslutningen om at blogge kom sig deraf.
*
Hvilke blogs følger du?
Uha følger med i mange blogs, forskellige blogs. Men især kreablogs læses der.
*
Favorit farve?
Jamen, kan slet ikke vælge, skifter yndlingsfarve hele tiden, men lige pt. er jeg inde i en blå periode, alt skal være blåt.
Favorit film?
Hmm, ikke rigtig nogen... Må jeg rette spørgsmålet til hvilken genre jeg foretrækker? I så fald er det krimi/gys og tegnefilm, ja mærkelig blanding, jeg ved det godt
*
Hvilket land drømmer du om at besøge?
Jamen der har jeg været, så har ikke lige et nyt i kikkerteren... Har været i Italien, og jeg ELSKER det. Har været der to gange, og skal helt sikkert derned igen. Vi pakker bil og telt og så kører vi ellers afsted og så tager vi fra campingplads til campingplads, og får kørt Italien tyndt. Dejligt
*
Jeg sender awarden videre til:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...