27. mar. 2012

Fødselsdag i hjemmet

I dag er det kærestens fødselsdag, og jeg tog fusen på ham allerede fra morgenstunden af. 
Vækkeuret bimlede kl.05:55, godmorgen! GAB!
Vi tager lige 10 minutter mere i drømmeland.
Kæresten står ud af sengen, og ser på mig med et stort smil... Jeg kigger på ham og siger ligegyldigt: "hvad...?"
"Ikke noget" siger kæresten og går ud på badeværelset, jeg kan hører han tænder for bruseren, og så - SÅ åbner han skabet ind til tandbørsterne, og der hængte jeg i går aftes to små bannere op på hylde kanterne. Ja, det er dem i ser på billedet. 

Jeg smutter ned i køkkenet og finder flag og gaver frem, da han så kommer smilende ned af trappen skråler jeg: "IIIIIII DAG ER DET POULS FØDSELSDAG..." 
Han smiler og er glad... Det var en god morgen. 

En af hans gaver havde jeg pakket ned i en gavepose, hjemmelavet, med små fly på, da det er hvad han til tider arbejder med... Kræver en længere forklaring... Har også sat et lille kærligheds-firkløver på. Lave en DIY over hvordan jeg lavede posen senere...
Kan i alle have en elfantastisk god dag derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...