6. feb. 2012

weekend update

Så er det endnu engang mandag, synes ens weekender går hurtige, men lige for tiden er der også nok af begivenheder i kalenderen, så alting har en årsag.

Fredag var dagen hvor jeg skulle til tandlæge, kan virkelig ikke lide at komme til tandlæge, men gør det troligt for at holde bisserne i orden. Frygter bare den dag hun siger, såå nu har du dit første hul. Har nemlig endnu ingen huller, hvilket jeg er pave stolt af, og tandlægen af mig. 

Nå men jeg har tandlæge i en anden by, så jeg måtte ud i bilen og få den startet og skrabet fri for sne og is. Og her er hvad temperatur måleren viste da jeg endelig fik liv i "Bille"
DET var koldt.... Plus både blæser og varmeapparatet ville ikke komme i omdrejninger... Var lidt blå da jeg efter en times kørsel (har tandlæge i den by mine forældre bor, således at jeg lige kan svinge ind forbi dem når jeg alligevel er ved tandlægen, plus jeg tror det er Jyllands billigste tandlæge) 

MEN 0 huller til mig, og en bunke ros fra tandlægen, dejlige måde at starte weekend på. 

Har tidligere nævnt at jeg har to katte hvoraf den ene, Bastian, er vild med farven blå, er noget blåt kan han ikke lade det være. Er det blåt er det Bastians, eller det er i hvert fald hvad han mener og tror.
Men mine forældre havde så et gammelt tørklæde/poncho noget der skulle til genbrug, farven var blå. Så det hapsede jeg med hjem, har tænkt mig at sy en ligge pude til Bastian og Diva. Så da jeg kom hjem fik hilst på kattene og kæresten, lagde Bastian sig igen ud i gangen (der er varme i gulvet, så det synes at være hans foretrukne sted lige pt.) jeg trak ponchoen frem, og rigtig nok Bassen rejste sig prompte op, og kom trissened hen til mig i køkkenet og satte sig på ponchoen, ja se bare her.
Således lå han i en ½time. Kært!!!

Søndag skulle vi til min fars 65 års fødselsdag, hvilket var en super god dag. Jeg lavede kortet til ham og kæresten lavede, for første gang i sit liv, flødeboller i anledningen. Mor blev så rørt at hun kneb en lille tåre... Hmm tør man lave et kort eller flødeboller til hende på hendes fødselsdag?!

Men her er hvad der kom ud af det.
Mums de smagte af mere... Han vil helt sikkert lave dem igen.

Min far har en meget gammel pung, som er slidt, ikke bare lidt men meget slidt. Derfra kom ideen til dette kort, tror dog ikke han skal tage denne pung med ud, især ikke hvis det regner.



Kan I alle have en rigtig god uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...