28. feb. 2012

Jeg er her endnu

Puha der er sket meget siden mit sidste indlæg, der i torsdags i sidste uge...

Fredag, var en rigtig afslapnings dag og aften hjemme sammen med kæresten og de to små, hvilket var meget rart.

Lørdag Var jeg til Krea-dag i Århus sammen med en hel flok andre utroligt kreative piger. Tove (som har bloggen: Over fyrre, Fattig og færdig. har efterfølgende sendt en billede collage til os alle sammen, med billeder fra dagen. Tak Tove. Det er så det eneste jeg har... Hmmm... Typisk Ria, opdagede først at jeg faktisk havde kameraet med, da vi skulle til og hjem... hmm... Men billed-collagen skal I ikke snydes for
Dejligt billede ikke? Det var et super arrangement, og jeg er glad for at jeg tog med. Derudover var der en del der havde bagte kager, og mums. Tak til dem. De smagte fantastiske. Frk. Turkis havde lavet små gaver til alle, hvilket var super flot gjort. Tak. Selv fik jeg ikke lavet det vilde, havde mere travlt med at se hvad andre lavede og lod mig inspirere af det. Tror jeg skal i gang med patchwork.

Efter en herlig kreativ dag, var vi ude hos min veninde Tina og hendes kæreste og spise. Det var i anledningen af hendes fødselsdag, og mums hvor er hun altså bare en fantastisk kok. Tre retters menu rejecocktail, en god oksesteg med flødekartofler og salat og til dessert 2 x hjemmelavet is med friske jordbær og en kold jordbær sauce. Tak for mad.

Søndag var jeg godt smadret, træt i hele kroppen. Men fik gjort lidt husligt, og ellers slappet af sammen med kattene, og sagt farvel til kæresten da han skulle på forretningstur i et par dage, han kommer hjem i aften, glæder mig.

I går var jeg så hjemme hos en veninde, som jeg lærte at hækle, det gik faktisk rigtig godt. Snakken gik fra jeg kom til jeg kørte... Maden var fantastisk, mums frokost var hjemmelavede butterdejspakker med rejer og dilddressing (hjemmelavet) og aftensmaden var lækre tacos, og nøj en advocadocrem hun da kunne præstere og lave... Hvornår skal vi have den igen charlotte?

Så i er vi kommet til i dag, jo jaa... har været inde i byen og bytte en trøje, der var hul i den... Fik så købt to amo bøger... Skal altså have lært at bage, inden jeg fylder rund til sommer!!! Har dog præsteret at bage gode boller, under kyndig vejledning af en tredje veninde... Tak Sanne. Ellers den sædvanlige trommedur, oprydning, rengøring.... åh, åh jeg har fuldstændigt svedt ud at kigge efter noget til aftensmad, argh øv. Det må blive studenterret ala manden det er så nemt.

2 kommentarer:

  1. Tak for sidst - Det var en rigtig hyggelig og travl krea dag for os alle ;-)

    Og dejligt at du kunne bruge billedet ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tove,
      Det er et dejligt billede... Og især når nu man som mig troede man havde glemt kameraet, og så først opdager at man faktisk havde det med på vejen hjem, hmmm.

      Ja det var en rigtig hyggelig krea-dag

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...