15. jan. 2012

Strandtur endte i familietur

Go´lørdag-dag-dag... Var det ikke en af bubbers replikker?

I går have vi besluttet os for at tage i sommerhus, så i fredags fik jeg både lavet en tomat/porre tærte og Fru Millas Cupcakes banankage, bare forklædt som muffins... Hvilket ville være lidt nemmere at have med at gøre når vi nu skulle på stranden og vandre. Resultatet blev ikke ringere af den grund, og der var til en plade, så det passede jo meget godt. Bagetiden endte på 20minutter. Har I endnu ikke prøvet denne kage, så vil jeg stærkt opfordre jer til at gøre det, muuums den smager.
Først startede vi ud med at smutte ind i Salling i Ålborg (jep med Å) havde en julegave der lige skulle veksles til noget andet. Det var en duftserie, som jeg desværre ikke kunne tåle, i stedet blev det til et par benvarmere og strømpebukser. Nu mangler jeg så bare en kjole der passer til (måske...)
Herefter var vi ude og spise, mener stedet hed Caféministeriet?!? Det var et godt sted, vi fik en sandwich af naanbrød med kylling, hummus og syltede løg (må jeg forsøge mig med og lave) og så fik vi en jordbærsmoothie til, den var bare super!!! Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg skal have sådan en.
Herefter var det så meningen at vi ville kører op i sommerhuset, men lige slå et smut forbi min svoger og hans forlovede og de tre dejlige drenge. Den ældste havde fødselsdag i fredags, 12 år. Så han skulle have en gave. Det endte med at vi blev til aftensmad. Det var en rigtig hygsom dag. Vi var først hjemme klokken 22, hvor vi mere eller mindre gik omkuld, vi var simpelthen så trætte.

Håber I alle derude har en rigtig god weekend.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...