24. jan. 2012

Kunne du tænke dig at hjælpe?

(Billedet er lånt HER)

I går havde jeg besøg af en rigtig god veninde, Charlotte. Det var super hyggeligt, som altid. Hun troppede op med favnen fuld af gaver og lækkerier MUMS, kom endeligt på besøg igen.
Nå men en af grundende til besøget, udover at "hænge ud" sammen, er at hendes datter her til maj skal konfirmeres, og HELDIGVIS er hun typen, ja både mor og datter, der gerne vil have det hjemmelavet og ikke noget der købt, I ved de der indbydelser hvor der er et tegnet billede af et champagneglas og ordet indbydelse står i skinnende guld?! Ikke at de ikke kan være gode nok, er bare mere selv til det hjemmelavede. Håber ikke jeg fik trådt nogen over tæerne, det er ikke min mening. 

Da jeg så fik fortalt at datteren skulle konfirmeres var jeg da ikke bleg for gentagende gange at tilbyde at hjælpe med alt det kreative, og de spurgte så til sidst om jeg kunne tænke mig at hjælpe, og selvfølgelig sagde jeg ja. Gad vide om det var for at lukke munden på mig de spurgte, eller? Ej, spøg til side. 

Farvetemaet er som datteren udtrykte det, mellemlilla og en mørkere lilla, enkelt og med blomster.
Glæder mig rigtig til at komme igang med det.
Det er jo ikke nogen hemlighed at jeg elsker at lave sådan noget.

Kan I have en rigtig god dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...