25. jan. 2012

Hvad du ønsker skal du få!

For nogle indlæg siden viste jeg jer dette billede, og spurgte om I kunne gætte hvad det var, desværre var der ingen bud på hvad det kunne være jeg sad og forsøgte mig med.
Nå men, nu blev jeg så færdig med mit lille projekt igår. Men først skal I lige hører grunden til denne kreation. 
I julegave ønskede jeg mit enten et fuglehus eller et foderbræt til fugle, men fik det desværre ikke, vil så lige sige at jeg på ingen måde ønsker at lyde utilfreds med hvad jeg ellers fik i julegave eller over antallet af gaver, for jeg er mere end glad og tilfreds med de julegaver jeg fik. Wauw, elsker alt hvad jeg fik.

Jeg har en ting for gadgets, jeg elsker dem, så kan godt bruge tid på at sidde og surfe på nettet, efter alt muligt og ingenting. Da jeg så en dag faldt over dette billede. 
Fundet HER
Det er da det sødeste lille fuglehus, det måtte jeg da straks se om jeg ikke kunne lave. 
Min lille udgave blev dog i papir, og med lidt andre farver, men her er hvad jeg kom frem til.

Hmm, billederne så bedre ud i redigeringen, nå ja pyt. Tror jeg vil lave et par stykker og så hænge dem på en troldhassel til påske... Eller...

Men jeg har lavet en skabelon, og kunne du tænke dig at lave dit eget fuglehus, så kan du finde skabelonen HER
Vil lige sige, at det er første gang jeg forsøger mig med det dersens google docs, så er der noget der ikke er gjort korrekt så lad mig det endeligt vide, så jeg kan fixe det.

Kan I alle have en rigtig god dag derude. Vi skrives ved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...