20. jan. 2012

Et hurtigt weekend tip

Hej derude, vil bare lige komme med endnu et spare tips.
Ved ikke om I kender til det Kraft sheet fra Ranger man kan få??
Oh well, det er et underlag man kan gøre alt ved og det er lige nemt at gøre rent... VIDUNDERLIGT, når man som mig stempler meget, og har meget med sværter og alt muligt andet at gøre. Nå men jeg gik på nettet, for sådan et skulle jeg da have, men kunne ikke findet nogen steder der solgte det i DK, og prisen syntes jeg heller ikke om. 
Så her den anden dag da jeg var i Føtex, så jeg at man kunne få sådan et stykke baking foil som man kunne bruge til at bage i stedet for almindeligt bagepapir, og jeg tænkte ved mig selv, gade vide om det kunne bruges på samme måde som et kraft sheet??? Hmm og til 29,- kunne jeg da ikke lade være med at komme sådan en pakke i kurven. Nu glædede jeg mig til at komme hjem og få det afprøvet.
Billedet har jeg lånt, klik HER for at se hvor
Nu kan jeg så sige med stor fryd at de 29,- var givet godt ud. Jeg har forsøgt at "ødelægge" dette bage foile med følgende:
- Neglelak (behøvede ikke engang acetone for at få det af igen)
- Stempelsværte i STOR stil
- Min varmepistol, i Laaaaang tid
- lim fra limpistolen
- Sprit
Og ikke så meget som en revne eller ridse har det fået!

OG DET ER PÅ TILBUD I FØTEX FOR 29,-
BARE ET GODT RÅD

3 kommentarer:

  1. Under det nederste billede skulle der have stået: Jeg har lånt dette billede HER
    Hvis du klikker på ordet HER under det nederste billede kommer du til den side jeg har lånt det fra...

    God weekend alle sammen

    SvarSlet
  2. Tak for tippet. Det havde jeg da slet ikke tænkt på. God weekend :)

    SvarSlet
  3. Det var så lidt, havde heller ikke selv tænkt over det før end jeg stod med produktet i hånden :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...