20. nov. 2011

Love You Lots

Fandt et gammelt stempelset fra Hero Arts "Robot Trio", og det er et sæt jeg aldrig har brugt, så tænkte at jeg ville lave et kort med et af de tre stempler.

Det blev så til et lille Love-Card, eller hvad man nu skal sige hehe. Nu mangler jeg så bare at komme på en ide til hvad de andre to skal bruges til... Nogen ideer til kort med robotter?


Tænker lidt at kortet godt kunne bruges til en fyr på Valentins dag, eller bare som et bare-fordi kort.

Som I kan se har jeg anvendt de papirs rester fra de to tidligere viste kort, det røde til højre er fra julekortet og det med mønster er fra mit andet bare-fordi kort... Har nemlig lavet en lille regel med, at hvis jeg har en rest tilbage af tidligere anvendt papir, skal jeg forsøge at anvende det på det næste kort jeg laver, eller gemme det hvis det ikke lige passer ind i stilen på det nye kort.


Today I found an old Stamp set from Hero Arts, called "Robot Trio", and it's a set I've never used, so thought I'd make a card with one of the three stamps.

 It is a little Love-Card. Now I just have to get an idea of how I am going to use the other two stamps... Any ideas for cards with robots?


I am thinking that this card could be used for a guy on Valentine's Day, or just as a just-because card.

 As you can see I have used the leftovers from the two previously displayed cards, the red piece of cardstock to the right is from the Christmas card, and the pattern paper to the left, is from my other just-because card... I in fact made ​​a little rule, that if I have a remnant of previously used paper, I will try to apply it to the next card I make, or save it, if it does not exactly fit into the style of the new card.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...