12. sep. 2011

Sushi på en regnvåd mandag

Weekends hygge på en regnvåd mandag, det er noget der falder i god jord herhjemme.


Jeg ELSKER sushi, smagen, følelsen ja alt ved sushi, jeg kan lide at det tager tid at spise og man sidder længe og hygger. Så hvorfor ikke hygge med det på en regnvejrsvåd mandag?

Det er i hvert fald hvad vi har gjort og det kan varmt anbefales. Vi købte sådan en sweetdeal over nettet hvor man fik 2 menuer for det halve. Dette er en enkelt menu. OG der var lige tilpas til os herhjemme (manden og jeg) aften blev dog godt nok sluttet af med lidt frugt, men det skulle også være så sundt :)


Hvis du ser på rejerne med bæltet på, dem der ligger i midten af fadet?! så dem der ligger til højre, det er kammuslinger, dem var jeg nu noget skeptiske overfor, da jeg aldrig havde smagt kammuslinger. Men ved du nu hvad, det var jo heller ikke så tosset endda.

Bon appetit og hyg jer derude :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...