6. aug. 2011

Hvordan ser din ud?

... Din To Do liste?

  • Måske er den i punkt form
  • Muligvis sat op med prikker?
Eller er den...
  1. Sat op i punktform
  2. Med tal?
Eller ser den bare helt anderledes ud? Min er sat op i punktform med tal, og så synes jeg den er laaang, der kommer nelig hele tiden nye projekter til. Men det kender du vel godt?
Min skriver jeg på en gammel skrivemaskine, ved godt det er super underligt, hvorfor ikke bare skrive den i hånden eller have den på computeren?!?!?! Det kunne jeg da også godt gøre men, jeg er nu glad for min skrivemaskine, og nyder at sidde og skrive på den engang i mellem.

Skriver du alt ned på din To Do liste? Eller er det bare krea projekter, eller måske noget helt tredje? Primært for mig er det kreaprojekterne, meeen når jeg sidder og skriver den, kan visse andre ting som jeg liiige skal huske dukke op, og så sniger de sig med på listen. Har i hvert fald for lang tid siden konkluderet at jeg er en liste pige. Kan godt lide at når noget er gjort, ja så kan jeg strege det ud.

DONE!

Så, hvordan ser din så ud?

3 kommentarer:

  1. Jeg får ikke så tit lavet to do lister men når jeg gør, skriver jeg dem i hånden på en lap papir der ligger på køkken bordet. Og så er de mest til hjælp til det jeg skal nå lige den dag. Men jeg burde lave nogen flere lister. De er jo en fin hjælp :-)

    SvarSlet
  2. Hehe, kender jeg også alt for godt, ender til tider op med en del post its der sidder hist og her, som en konstant reminder... Men kan alligevel godt glemme tingene :)

    SvarSlet
  3. Hej Ria-Kirstine.
    Du var jo så heldig at vinde min give away for efterhånden længe siden. Jeg har haft lidt travlt den sidste uges tid, så jeg er først helt klar til at sende den nu. Jeg mangler bare lige din adresse. Hvis du mailer den til soehestenblog@yahoo.dk, så sender jeg er stooor pakke med stof hurtigst muligt :-)
    Kh Trine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...