14. jul. 2011

Vores Skønne Billede

I vores køkken hænger et billede, billedet er malet af min ældste niece, jeg er ret glad for billedet, hun malede det til mig i julegave for år tilbage. Det var nok lige deromkring hvor hun have lært at skrive ord som mor, far og hendes navn.

Nå men, billedet ser således ud:


På billedet, som I kan se, står ordet "FRED" - Det jeg elsker ved dette billede er, at man får forskellige opfattelser af hvad billedet betyder.

En veninde så det som et tegn på fred på jorden

En anden veninde så det som hvad ordet fred betød for min niece...

Men i bund og grund er det den simpleste forklaring af dem alle, hun forsøgte at få sit navn med på billedet, Pigen hedder Frederikke, men da lærred slap op for plads, nå ja hvad så?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...