31. jul. 2011

Sprutten Sylvia, sprutter af glæde...

Endeligt blev jeg færdig med min blæksprutte, som også bliver hentet af sin nye ejer i dag. Nu mangler jeg bare at sy de 25 kroner på den. Hvorfor? Det er så men fordi den sølvgrå Sprutte, skal anvendes til et sølvbryllup. Parret der får den, får den sammen med et gavekort til et eller andet, men grunden til, at det lige netop var en sprutte som valget faldt på er, fordi parret ofte er blevet sammenlignet med netop en sprutte med de mange arme osv. osv.

Har besluttet mig for at det er en pige sprutte, og har opkaldt hende Sprutten Sylvia, og her er hun så:


Jeg troede faktisk at den ville være sværere end det viste sig den var. Opskriften på denne sprutte vil jeg kategorisere som en nem begynder opskrift. Selve opskriften kan du finde lige HER. Øjnene er 9mm i str. og er med sikkerhedsskive så hvis nu deres barnebarn skulle få finger i den, så går de ikke sådan lige af med det samme... Har testet, og der skulle fisme kræfter til. Dem købte jeg hos sysle, til ikke ret mange penge, og dagen efter jeg havde bestilt, kom posten med dem. Dejligt.

Det var vist lige det jeg havde på hjertet om Sprutten Sylvia. nu vil jeg pynte hende med mønter og få lavet en kvittering, så er hun klar parat til sølvbryllupsstart ;o)

Kan I alle have en fantalastisk god søndag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...