1. jul. 2011

Regnvejrs hygge

Når regnen regner på voreses tage... Har regnen slet ikke oppedaget, det kan regne nul ned.

For jeg sidder indendøre og krea-hygger. Var i går i gang med at lave små papirs flapper til mit næste projekt, en flettet papirstaske. Har lavet to førhen, og solgt dem også. Var ellers meningen at de skulle have været til mig selv. Men hva´?!

Efter 1 rulle tape og 2 hjemmet blade (tak mor, fordi du er abonnent) nåede jeg op på omkring de 400 stk. så mon ikke der skulle være til en taske eller to?


De 2 andre tasker jeg har lavet var begge uden bund, så denne gang vil jeg forsøge mig med en taske med en firkantet bund. Håber det lykkes for mig. Men det jeg synes er det sjove er at forsøge sig frem, når det så endeligt lykkes følelse det så meget bedre. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...