10. jul. 2011

Oldemortæppe Inkl. DIY m. billeder

Så blev jeg endeligt færdig med min billed DIY (KLIK PÅ LINK) om hvordan jeg har lavet mine cirkler, til mit oldemor-slumre tæppe. Skal også have lavet et om hvordan jeg får lavet firkanten om cirklen... Men er ikke selv helt kommet dertil endnu, da jeg gerne vil have alle cirkler færdige først.


Når nu jeg er inde på det med gerne at ville have alle cirkler færdige først, ja så er jeg meget godt på vej, takke været dårligt vejr i går. *blink* *blink* I går startede jeg ud med at have lavet 20 cirkler og i dag starter jeg ud med og have lavet 62 cirkler, så nu der ikke langt igen til de 80 som er min plan at starte ud med. Meeeen tror nu nok jeg holder en hækle pause i dag, er ved og kører lidt sur i cirkler. Man bliver jo helt rundtosset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...