25. jul. 2011

Karate undervisning på en fødselsdag

I går, søndag, var vi ude på topcamp nær laven, hvor min bror og hans familie ligger. Anledningen var min brors fødselsdag. Så den stod på hjemmebragte boller, kanelstang og jordbærkage (muuums jordbærkage)

Kaffen var næsten klar og bollerne varme da vi kom. Vejret var jo ikke lige til at sidde ude i, desværre, så vi sad inde i deres fortelt. Stemningen var god og der blev snakket og hygget.

Da vi så skulle til og vende næsen hjemover, fandt den bette niece på at hun da lige skulle nå at have et par karatetricks lært af hendes onkel (min kæreste) inden vi smuttede helt. Det skal lige siges at min kæreste har gået til det i 10 år og har undervist i det. Så den udfordring tog han da gerne. Så op på en lige linje og ned i knæ kom ungerne, ja selv storesøster Frede skulle være med.

Frederikke (10år) & Alexandra (8år)
Det var simpelthen så sjovt at stå og betragte dem. Alex var noget koncentreret, men det kunne godt være lidt svært at holde den rette position, når man nu også skulle følge med.

Jeg ved ikke om hun kan huske så meget af det hun fik vist, men jeg vælger at tro på at både hun og Fresen syntes det var sjovt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...