19. jul. 2011

Jeg har fået min første Blog Award wiii


Synes min dag startede rigtig godt i dag, har fået hæklet, fået god morgenmad og dejlig kaffe. Så loggede jeg ind for at skrive et indlæg, da jeg så at den kreative Jette som har bloggen Kreasøster har givet mig min første Blog Award, og den er jeg da super glad for, Mange Tak Jette :o)

Reglerne er:
Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af
Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
Man skal svare på 5 spørgsmål

Mine fem svar får du her...

Spørgsmål 1 - Hvorfor begyndte jeg at blogge
"... Havde i nogen tid set de mange skønne blogge der er rundt omkring, og blev dels inspireret af dem, og så af lysten til at dele egne projekter med andre krea-mennesker. Men egentligt startede det ud med at jeg søgte efter noget inspiration. OG det skal jeg da lige love for jeg har fået, tak for det"

Spørgsmål 2 - Hvilke blogs følger du
"... Primært følger jeg krea-blogge, men er på det seneste også begyndt at følge personer der har kage-blogge."

Spørgsmål 3 - Favoritfarver
"...Synes det skifter engang imellem, men pt er det primært blå og grønne farver"

Spørgsmål 4 - Favorit film
"...Tegnefilm, elsker en happy ending. Meeen er nok også en skabs Nynne-fan"

Spørgsmål 5 - Hvilke lande vil du besøge?
"... Elsker Italien, så der vil jeg gerne tilbage til. Men ellers Kina, USA uha der er mange steder jeg gerne vil hen"

Blogawarden giver jeg videre til:

Bellisfrøet
Velkommen til min blog, hvor jeg vil fortælle lidt om mit liv, mine små kreative indput,
mine madkundskaber og hvad der ellers lige falder mig ind. Jeg er gift med Nichlas og
sammen har vi Bellisfrøet på lidt over et år. Jeg er opvokset i det midtjyske hvor jeg nu
boer med min familie. Til dagligt læser jeg til pædagog, hvilket jeg glæder mig til at
blive færdig med. Ellers så nyder jeg bare livet og hygger mig.

Avekatten
Jeg er en 31 årig mor til en dejlig dreng på 6 mdr, som hedder Storm. Til dagligt arbejder
jeg som skolelærer med bl.a håndarbejde og billedkunst. Jeg har et ønske om at vise og dele
kreative ideer. Jeg kan godt lide at sy, strikke, hækle, lave smykker, sammensætte farver
samt give og modtage nye ideer.

Hadlas 
Halla Nolsøe Poulsen, 34 årig kvinde, gift med Manden, kontorjob i dagligdagen, har masser
af indestængt kreativitet som slipper løs efter fyraften. ;o)Kan lide at strikke, hækle,
sy, lave ting i gummi (dæk og slanger), og at tage billeder. Kan som regel også lide at
træne og holde mig i form, men den interesse er lidt svingende, alt efter vejret. Blev mor
til Jenny Lóa (aka Marcipangrisen) d. 27. feb 2011 og er på barsel og nyder hende. Går i
strikkeklub med mine søde veninder hver anden torsdag. :o)Sælger mine ting på www.amio.dk,
butik Hadlas. Kan kontaktes på hadlashop@gmail.com

ÆvleBævle
Velkommen til min blog. Jeg hedder Jeannett, er lykkelig gift med naturmanden og sammen har vi Æblepigen Filippa fra 2009. Vi bor på en gård lige midt i Jylland, omgivet af smuk natur og en dejlig have. Her på bloggen skriver jeg om min dagligdag og interesser. Jeg elsker loppefund, indretning og min have, men jeg er også vild med at sy og hækle og så strikker jeg i sneglefart. Tak fordi du læste med, du skal være meget velkommen til at skrive en kommentar, jeg bliver så glad.


Tina Westergaard
Jeg er en pige på 22 år oprindeligt fra Svendborg. Lige nu bor jeg i Aalborg hvor jeg
studerer Arkitektur og Design på 8. semester. Jeg bor sammen med min skønne kæreste Jesper
og vores kat Cirkel. I min fritid danser jeg og nyder at være sammen med mine venner og
familie

5 kommentarer:

  1. Tak for det, og tak for din kommentar på min blog. Dejligt du skrev, ellers havde jeg jo aldrig fundet tilbage tin din blog som jeg glæder mig til at følge

    SvarSlet
  2. Hej Tina,

    Det var så lidt, syntes så godt om det du sidder og laver :)

    SvarSlet
  3. Hejsa, tusind tak for awarden! Har fået den et andet sted også, og har sendt videre! Fin blog!

    SvarSlet
  4. Mange tak for awarden, jeg er virkelig beæret og vil gerne modtage, da jeg har modtaget tideliger i denne måned, vælger jeg ikke at sende denne her videre, håber det er ok. Rigtig fin blog du har, som jeg glæder mig til at følge fremover.

    SvarSlet
  5. Hej Hadla
    Tak skal du have :)


    Hej Ævlebævle
    Det var så lidt, og det er helt iorden :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...