8. jul. 2011

Bastian og terningen

Jeg ville lige dele en herlig lille collage med jer. I går lavede jeg en børne/katte-venlig terning samt en DIY til denne. Efter jeg var færdig med det, gav jeg så terningerne til vores lille kat Bastian som er godt 5 måneder nu.

Han var meget begejstret for terningerne, og der blev spillet terninge spil det meste af aftenen, og har så lige siddet og lavet en lille collage af ham, som jeg gerne ville dele med jer.


Det lille pus er i dag nede ved doktor dyr, hvor han skal igennem den helt store tur. Han skal kastereres, igennem halvårs undersøgelse, vaccineres og øretatoveres. Så jeg har nok en lille ynkelig kat resten af aftenen. Hvis han desværre som hans mor, vores anden kat Diva, ikke rigtig kan tåle narkosen, ja så har vi en meget narkose syg kat helt indtil mandag. Da Diva var igennem den samme omgang, forlod hun ikke sin kurv i en lille uges tid, for andet end mad, vand og toilet besøg. Men håber på det bedste. Desuden betyder det jo også at det lille pus, kan komme med ud på terrassen og nyde sommeren, hmm skriver jeg og det står ned i lårtykke stråler?!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...